خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

------------------------- --------------------------
خوانسار سربلند
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

وقتی که اندیشه های ناب به تصویر درمی آید

کاری از گروه فیلم و عکس

                 



مدت زمان: 48 ثانیه 


دریافت
حجم: 3.27 مگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۶
هواداران قالیباف خوانسار

جناب آقای دکتر پورسینا، رئیس  ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان اصفهان، به اتفاق هیئت همراه، از ستاد انتخاباتی   دکتر  قالیباف در خوانسار بازدید و با  اعضای ستاد دیدار کردند.

در این دیدار که به اتفاق تعدادی از همشهریان عزیز خوانساری و مسئولین ستاد صورت گرفت مسئول ستاد انتخاباتی شهرستان خوانسار ضمن عرض خیرمقدم از تشریف فرمایی جناب مهندس پورسینا و جناب سرهنگ شاکری و همراهان  گزارشی کامل از روند پیشرفت کار و اقدامات انجام شده و برنامه های آتی را که در دست اقدام می باشد به استحضار رساند.در این دیدار بر لزوم قانون مداری و اخلاق گرایی در زمینه شفاف سازی سیاسی و فرهنگی و اقتصادی برنامه های دکتر محمد باقر قالیباف نامزد محترم دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری  تاکید شد.

آقای دکتر پور سینا ضمن تشکر و قدر دانی از اعضای محترم ستاد و جمع حاضر در جلسه در خصوص مسائل انتخابات و دیدگاه های دکتر تبیین افکار دکتر قالیباف توصیه های لازم را ارائه  کردند و بیان داشتند اگر تبادل نظر و اطلاعات،به صورت گفتگوی جمعی و دعوت شخصی  و توجیه فرد به فرد صورت گیرد،بسیار موثرتر خواهد بود زیرا با توجه به این که هر شهروند یک ستاد است، اطلاع رسانی به صورت خودجوش و مردمی شکل می گیرد.

ایشان در پاسخ به پرسش خبرنگار ستاد در مورد ارزیابی  شرایط فضای انتخاباتی در شهرستان خوانسار افزودند:

درجه اول خوشحالی ما  این است که همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: فضای انتخابات پرشور و پرنشاط برگزار شود و زمینه حضور مردم را در انتخابات آماده کنند  خرسندیم که ستاد آقای دکتر قالیباف در این زمینه پیشگام بوده و این فضا را در خوانسار به وجود آورده است.

ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در خوانسار بسیار فعال بوده و این ستاد متشکل از افراد با تجربه و جوانان پرشور و پرنشاط است و فضای بسیار خوبی را برای انتخابات فراهم کرده است.

خوانسار شهر علما و فضلا و بزرگان تاریخ است که با خصوصیاتی که از مردم شریف خوانسار سراغ داریم همچون گذشته انتظار می رود بار دیگر رکورد حضور حد اکثری در پای صندوق های رای را داشته باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۸
هواداران قالیباف خوانسار


به همت هواداران جوان دکتر قالیباف در خوانسار، اولین ویژه نامه ستاد با عنوان خوانسار سربلند تهیه و تدوین شد.
این ویژه نامه در دو صفحه تهیه گردیده و شامل مصاحبه ای با مسوول ستاد خوانسار، زندگینامه دکتر قالیباف و معرفی دو چهره تحت عنوان حامیان آشنا می باشد.
علاقمندان می توانند ویژه نامه خوانسار سربلند را از طریق این سایت نیز دانلود و با تکثیر آن در اختیار سایر علاقمندان قرار دهند.

دانلود صفحه اول
دریافت
حجم: 649 کیلوبایت

دریافت
حجم: 799 کیلوبایت

برای مساهده صفحات روی تصاویر کلیک کنید.

   

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۵
هواداران قالیباف خوانسار

جناب  آقای سید جعفر بهشتی،  که ستاد دکتر قالیباف در خوانسار به همت ایشان شروع به فعالیت کرده است ،طی چندین سال فعالیت های مختلف شناخت جامعی نسبت به دکتر قالیباف داشته و مدت ها در زمینه های مختلف با طیف سیاسی دکتر قالیباف آشنایی داشت هاند.

در خدمت  جناب آقای بهشتی خواهیم بود تا برایمان از دکتر قالیباف بگوید و دریچه ی دیگری بر شناخت ما نسبت به شخصیت دکتر قالیباف بگشاید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۵
هواداران قالیباف خوانسار

آیا می دانید، مهندس منصور باقرصاد شهردار دوست داشتنی اسبق خوانسار یکی از حامیان اصلی دکتر قالیباف است؟

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/04/10/13910410000465_PhotoA.jpg

مردم خوانسار همیشه از باقرصاد به عنوان یکی از بهترین و پرتلاش ترین شهرداران خوانسار یاد می کنند. وی در حال حاضر قائم مقام معاوت خدمات شهری شهرداری تهران است.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باقرصاد در روزهای آینده در سفری به شهرستان خوانسار؛ از نزدیک با یاران قالیباف دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۰
هواداران قالیباف خوانسار


خوانسار، شهر لاله های واژگون در حصار کوه ها، می رود که حماسه ی سیاسی بی نظیری را تجربه کند. که باور می کند که خوانساری به این کوچکی این اندازه بزرگ باشد، این اندازه بزرگ که در حماسه ای بزرگ شریک شود. خوانسار پیشگام بوده و هست.

ستاد دکتر قالیباف، از آغاز فعالیت پر ثمر خود بی تردید پیشگام آفرینش حماسه ی سیاسی در خوانسار بوده و هست و در هفته ی جاری کوشش های بی دریغ این ستاد به سرپرستی آقای سید جعفر بهشتی در عرصه ی شفاف سازی سیاسی و حماسه سازی رنگ دیگری به خود گرفته است.

کوشش برای ارتباط با شخصیت های سرشناس شهر و روستا، استفاده از ابزار های ارتباط جمعی به منزله ی پل ارتباطی میان شخصیت های سیاسی و آحاد مردم، برقراری ارتباط میان دانشجویان، بازاریان، کشاورزان و کارمندان و بالاخص روحانیت بی دریغ و بدون هیچ چشم داشت و به منظور به ثمر نشاندن فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون نمود یک حماسه ی سیاسی، همواره هدفی است که این ستاد دنبال می کند.

ما بر این عقیده ایم که با استفاده از وجود مدیری چون دکتر قالیباف در جایگاه ریاست جمهوری آینده ایران عزیزمان،ایرانی سربلند، مقتدر و پیشرو خواهیم داشت.

ستاد دکتر قالیباف دست همه ی همشهریان حماسه ساز را به گرمی می فشرد و از آنجا که هر شهروند یک ستاد است، یاری مهروزانه همه ی همشهریان عزیز را،ارج می نهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۵
هواداران قالیباف خوانسار


تورم امان مردم را بریده است؛ این گزاره نیازی به بیان یک کارشناس اقتصادی ندارد، بلکه حالا همه می‌دانند که تورم، معیشت مردم کشورمان را با مشکلات مختلفی روبه‌رو کرده است. متأسفانه همسو با افزایش قابل توجه درآمدهای نفتی و درآمدهای ارزی کشور (به ویژه در سال های اخیر)، دیگر شاخص های اقتصادی کشور همچون، رشد اقتصادی و تورم بهبود چندانی نیافته است. به هر حال مسلما در سال های اخیر بالا و مزمن بودن نرخ تورم، نه تنها برای کارشناسان اقتصادی، بلکه برای عموم مردم هم آشکار و محسوس شده است. آنچه دکتر قالیباف در برنامه اش به عنوان راهبرد برای خلاصی از این تورم در نظر گرفته عبارتند از: کنترل حجم نقدینگی با بهره گیری از سیاست های فعال وکارآمد پولی، سیاست های مالی و برقراری انضباط مالی در دولت، تأمین استقلال هرچه بیشتر بانک مرکزی از دولت، شناسایی و حذف زمینه های شکل گیری و افزایش انتظارات تورمی، حفظ ثبات در اتخاذ سیاست های اقتصادی و تجاری و توجه به آثار تورمی در تنظیم سیاست ها و همچنین بهبود نظام توزیع و ایجاد شبکه های توزیعی گسترده با کمترین واسطه میان تولیدکننده و مصرف کننده. درضمن اجتناب از تصویب قوانین و مقررات تورم زا و اصلاح آنها و همچنین افزایش کارایی منابع بانکی و تخصیص بهینه آنها از طریق آزادسازی نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی از اقدامات اساسی قالیباف برای مهار تورم خواهد بود.

منبع: سایت رسمی ستاد دکتر قالیباف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۳
هواداران قالیباف خوانسار

همچنانکه به انتخابات نزدیک می شویم، به نظر می رسد تب انتخابات در خوانسار بالا گرفته است و این را از حضور اقشار مختلف مردم در ستاد مرکزی دکتر قالیباف ذر خوانسار می توان دریافت. ستاد مرکزی خوانسار فعالیت های تبلیغاتی جدی خود را با شور دنبال می کند و آماده هر گونه اطلاع رسانی در زمینه خط مشی سیاسی دکتر قالیباف به همشهریان عزیز است.در فضای مجازی نیز به کوشش تعدادی از جوانان به خصوص دانشجویان اطلاع رسانی به شکل موثری شکل گرفته است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۷
هواداران قالیباف خوانسار


قالیباف را به خاطر تعهدش بی دریغش به مسولیت ها می توان متمایز دانست، برای آنکه به اعتماد ملت ایمان دارد و اعتماد را سرمایه ی بزرگی می داند.

تمایزش را می توان در حسن کلامش دریافت آنجا که صادقانه با مردم میثاق می بندد و می خواهد مردم کلامش را به عنوان شاهد میثاق ضبط کنند،و آنجا که پاسخگو بودنش را حق مردم می داند زیرا خوب می داند که تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد.

 از سویی او خودش را بیشتر مرد کار می داند تا شعار،مگر چنین نیست که وعده های بزرگ را به مثابه ی پیکری بیجان در تصور در آوریم که چون به مرحله عمل در نیاید هیچ نیست و و آنجا که به عمل پیوند بخورد همه چیز است؟ مگر این نیست که بزرگی سراسر به گفتار نیست، دو صد گفته چون نیم کردار نیست، که البته کیست که سوابق و کوشش قالیباف را ندیده و نشنیده باشد.

زیرا هرچقدر نام قالیباف را شناخته باشیم بی نگریستن به کارنامه ی او شاید او را نشناخته ایم. اما کارنامه قالیباف را نباید در کاغذ پاره های بایگانی در ادارات، یا نمودارهای عریض و طویل، یا آمارهای سرسام آور جست.بزرگترین کارنامه قالیباف حافظه ی مردم است!و حافظه ی مردم از هر جوهری ماندگارتر است! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۸
هواداران قالیباف خوانسار

جمعی از روحانیون شهرستان خوانسار، شب گذشته با حضور در ستاد دکتر قالیباف در خوانسار، با اعلام این که دکتر قالیباف را نسبت به سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اصلح می دانند، ضمن بحث و گفت و گو با اعضای ستاد، حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۳
هواداران قالیباف خوانسار