خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

------------------------- --------------------------
خوانسار سربلند
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خوانسار زنده است.

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ


خوانسار، شهر لاله های واژگون در حصار کوه ها، می رود که حماسه ی سیاسی بی نظیری را تجربه کند. که باور می کند که خوانساری به این کوچکی این اندازه بزرگ باشد، این اندازه بزرگ که در حماسه ای بزرگ شریک شود. خوانسار پیشگام بوده و هست.

ستاد دکتر قالیباف، از آغاز فعالیت پر ثمر خود بی تردید پیشگام آفرینش حماسه ی سیاسی در خوانسار بوده و هست و در هفته ی جاری کوشش های بی دریغ این ستاد به سرپرستی آقای سید جعفر بهشتی در عرصه ی شفاف سازی سیاسی و حماسه سازی رنگ دیگری به خود گرفته است.

کوشش برای ارتباط با شخصیت های سرشناس شهر و روستا، استفاده از ابزار های ارتباط جمعی به منزله ی پل ارتباطی میان شخصیت های سیاسی و آحاد مردم، برقراری ارتباط میان دانشجویان، بازاریان، کشاورزان و کارمندان و بالاخص روحانیت بی دریغ و بدون هیچ چشم داشت و به منظور به ثمر نشاندن فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون نمود یک حماسه ی سیاسی، همواره هدفی است که این ستاد دنبال می کند.

ما بر این عقیده ایم که با استفاده از وجود مدیری چون دکتر قالیباف در جایگاه ریاست جمهوری آینده ایران عزیزمان،ایرانی سربلند، مقتدر و پیشرو خواهیم داشت.

ستاد دکتر قالیباف دست همه ی همشهریان حماسه ساز را به گرمی می فشرد و از آنجا که هر شهروند یک ستاد است، یاری مهروزانه همه ی همشهریان عزیز را،ارج می نهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
هواداران قالیباف خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی