خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

------------------------- --------------------------
خوانسار سربلند
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جناب آقای دکتر پورسینا، رئیس  ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان اصفهان، به اتفاق هیئت همراه، از ستاد انتخاباتی   دکتر  قالیباف در خوانسار بازدید و با  اعضای ستاد دیدار کردند.

در این دیدار که به اتفاق تعدادی از همشهریان عزیز خوانساری و مسئولین ستاد صورت گرفت مسئول ستاد انتخاباتی شهرستان خوانسار ضمن عرض خیرمقدم از تشریف فرمایی جناب مهندس پورسینا و جناب سرهنگ شاکری و همراهان  گزارشی کامل از روند پیشرفت کار و اقدامات انجام شده و برنامه های آتی را که در دست اقدام می باشد به استحضار رساند.در این دیدار بر لزوم قانون مداری و اخلاق گرایی در زمینه شفاف سازی سیاسی و فرهنگی و اقتصادی برنامه های دکتر محمد باقر قالیباف نامزد محترم دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری  تاکید شد.

آقای دکتر پور سینا ضمن تشکر و قدر دانی از اعضای محترم ستاد و جمع حاضر در جلسه در خصوص مسائل انتخابات و دیدگاه های دکتر تبیین افکار دکتر قالیباف توصیه های لازم را ارائه  کردند و بیان داشتند اگر تبادل نظر و اطلاعات،به صورت گفتگوی جمعی و دعوت شخصی  و توجیه فرد به فرد صورت گیرد،بسیار موثرتر خواهد بود زیرا با توجه به این که هر شهروند یک ستاد است، اطلاع رسانی به صورت خودجوش و مردمی شکل می گیرد.

ایشان در پاسخ به پرسش خبرنگار ستاد در مورد ارزیابی  شرایط فضای انتخاباتی در شهرستان خوانسار افزودند:

درجه اول خوشحالی ما  این است که همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: فضای انتخابات پرشور و پرنشاط برگزار شود و زمینه حضور مردم را در انتخابات آماده کنند  خرسندیم که ستاد آقای دکتر قالیباف در این زمینه پیشگام بوده و این فضا را در خوانسار به وجود آورده است.

ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در خوانسار بسیار فعال بوده و این ستاد متشکل از افراد با تجربه و جوانان پرشور و پرنشاط است و فضای بسیار خوبی را برای انتخابات فراهم کرده است.

خوانسار شهر علما و فضلا و بزرگان تاریخ است که با خصوصیاتی که از مردم شریف خوانسار سراغ داریم همچون گذشته انتظار می رود بار دیگر رکورد حضور حد اکثری در پای صندوق های رای را داشته باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
هواداران قالیباف خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی