خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

------------------------- --------------------------
خوانسار سربلند
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دکتر قالیباف را چگونه می شناسم؟

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ


قالیباف را به خاطر تعهدش بی دریغش به مسولیت ها می توان متمایز دانست، برای آنکه به اعتماد ملت ایمان دارد و اعتماد را سرمایه ی بزرگی می داند.

تمایزش را می توان در حسن کلامش دریافت آنجا که صادقانه با مردم میثاق می بندد و می خواهد مردم کلامش را به عنوان شاهد میثاق ضبط کنند،و آنجا که پاسخگو بودنش را حق مردم می داند زیرا خوب می داند که تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد.

 از سویی او خودش را بیشتر مرد کار می داند تا شعار،مگر چنین نیست که وعده های بزرگ را به مثابه ی پیکری بیجان در تصور در آوریم که چون به مرحله عمل در نیاید هیچ نیست و و آنجا که به عمل پیوند بخورد همه چیز است؟ مگر این نیست که بزرگی سراسر به گفتار نیست، دو صد گفته چون نیم کردار نیست، که البته کیست که سوابق و کوشش قالیباف را ندیده و نشنیده باشد.

زیرا هرچقدر نام قالیباف را شناخته باشیم بی نگریستن به کارنامه ی او شاید او را نشناخته ایم. اما کارنامه قالیباف را نباید در کاغذ پاره های بایگانی در ادارات، یا نمودارهای عریض و طویل، یا آمارهای سرسام آور جست.بزرگترین کارنامه قالیباف حافظه ی مردم است!و حافظه ی مردم از هر جوهری ماندگارتر است! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۰
هواداران قالیباف خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی