خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

خوانسار سربلند

پایگاه هواداران دکتر قالیباف در خوانسار

------------------------- --------------------------
خوانسار سربلند
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آقای بهشتی از دکتر قالیباف بیشتر می گوید.

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

جناب  آقای سید جعفر بهشتی،  که ستاد دکتر قالیباف در خوانسار به همت ایشان شروع به فعالیت کرده است ،طی چندین سال فعالیت های مختلف شناخت جامعی نسبت به دکتر قالیباف داشته و مدت ها در زمینه های مختلف با طیف سیاسی دکتر قالیباف آشنایی داشت هاند.

در خدمت  جناب آقای بهشتی خواهیم بود تا برایمان از دکتر قالیباف بگوید و دریچه ی دیگری بر شناخت ما نسبت به شخصیت دکتر قالیباف بگشاید.

جناب آقای بهشتی  با درود بر شما، نخست به ما بگویید دکتر قالیباف را از چه زمانی می شناسید؟


به نام خدا، با سلام و عرض احترام خدمت حضور مقام معظم رهبری و مردم شریف و حماسه ساز خوانسار،

 آشنایی من و  دکتر قالیباف از سال 1360 که در دفتر فرماندهی کل سپاه  مشغول به خدمت بودم آغاز شد. ارتباطم با دکتر قالیباف طی سالیان بعد با خدمت در نیروی انتظامی و بعد شهرداری تداوم پیدا کرد.

در طول آشنایی و همکاری خود با دکتر قالیباف، ایشان را دارای چه ویژگی های برجسته ی اخلاقی دیدید؟


دکتر قالیباف در درجه ی اول یک شخص برجسته ی ولایی است و کارنامه او چه در گفتار و چه در کردار نشان از ایمان عمیق او به ارزش های انقلاب دارد.در کنار این برجستگی بسیار مهم، دکتر قالیباف را می توان شخصیتی پرتوان، پر انرژی و پرتحرک  با مدیریتی مثال زدنی دانست که  در دیدگاه من همین ویژگی او را از سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری متمایز می کند.

عملکرد ایشان در زمان 8 سال دفاع مقدس وقتی که فرمانده گردان بود و پس از آن زمانی که به فرماندهی لشکر پنج نصر ارتقا پیدا کرد،محبوبیتی که در میان رزمندگان اسلام داشت، شجاعت و مسئولیت پذیریش همگی ناشی از شخصیت ممتازی بود که داشت.

دکتر قالیباف به دلیل لیاقت و تعهد سپس از فرماندهی لشکر به جانشینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ارتقا پیدا کرد و همچون رسم معمول در بین نیروهای بسیج شخصیتی محبوب و سرشناس به شمار می رفت و عملکرد مثبت او همیشه زبان زد بود.

در دورانی که ایشان در بسیج خدمت می کردند بنده نیز به عنوان فرمانده یکی از حوزه های شهر تهران افتخار همکاری با ایشان را داشتم.

ایشان سپس به دلیل توانایی هایی که داشتند به فرماندهی نیروی هوایی سپاه منصوب شدند و در این دوران نیز خلاقیت ها و برجستگی های بیشماری از خود نشان داد.


توانایی های دکتر قالیباف در مدیریت و مسئولیت پذیری چه شاخصه هایی دارد؟


نیاز به تخصص های جدید در دوران خدمت در نیروی هوایی سپاه، برای ایشان ایجاب کرد که آموزش های کافی را در خلبانی ببینند و در حال حاضر خلبانی بسیار ماهر در سطح کشور هستند. همین ویژگی ها گواه تلاش خستگی ناپذیز وی بود که هیچ گاه تسلیم نمی شد.همچنان که نیاز های جدید کشور ایجاب می کرد و با توجه به اینکه دکتر قالیباف مدیریت و ولایتمداری و روحیه خستگی ناپذیر خود را با سربلندی نشان داده بود، به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهر تهران منصوب شد و نتایج  عملکرد مثبت او در کل کشور همچنان مشهود است.

ایشان به عنوان کاندیدا در دوره نهم ریاست جمهوری ثبت نام کردند و پس از آن از طرف شورای شهر تهران به عنوان شهردار تهران منصوب شدند.به  نظر من درباره ی خدمات ایشان در شهرداری تهران، مردم باید قضاوت کنند.مردمی که وضعیت تهران هشت سال پیش و وضعیت تهران کنونی را لمس کرده اند. تغییرات اساسی که در زمینه حمل و نقل، بافت های فرسوده، اتوبان سازی، فضای سبز و نیز پروژه های عمرانی که در خاورمیانه بی نظیر بوده اند صورت پذیرفت کارنامه درخشانی را از دکتر قالیباف نشان می دهد.

پروژه ی رسالت، اولین تونل شهری ایران در زمان ایشان افتتاح شد و به ثمر نشست. پس از همین پروژه بود که پروژه ی تونل توحید نیز کلید خورد و پس از پی گیری و کوشش های بی دریغ به بهره برداری رسید.

در زمینه بافت فرسوده نیز یکی از مهمترین پروژه ها پروژه ی امیرکبیر بود که در دل بافت سنتی کلید خورد.

یکی از بی نظیرترین خدمات حمل و نقل شهری پروژه ی بزرگراه امام علی(ع) بود که شمال را به جنوب متصل می کند.این پروژه از سال 50 مورد بحث بود اما به مرحله ی تکمیل نرسیده و نیمه تمام باقی مانده بود تا سرانجام با پیگیری های شهردار تهران به واقعیت پیوست. در مورد بزرگراه آزادگان، که شرق کشور را به غرب متصل می کند نیز کارهای اساسی صورت گرفت و تقریبا تا مرحله اتمام پیش رفته است.

به هر روی، توصیف تمام خدمات دکتر قالیباف در زمانی که سمت شهرداری تهران را داشت بسیار مفصل است و در حوصله ی یک مصاحبه نمی گنجد.

آنچه من اطمینان دارم این است که خدمات دکتر قالیباف نیازی به یاد آوری ندارد و در حافظه ی مردم ما باقی مانده است.


آینده ایران را با ریاست جمهوری دکتر قالیباف چگونه تصور می کنید؟


دکتر قالیباف با همان اعتقادات ،همان روحیه ی خستگی ناپذیر و همان درایت و هوشمندی و ولایت مداری اینبار به عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری پا گذاشته است تا به یاری مردم بتواند ایرانی آبادتر ، مقتدر تر و سربلند تر بسازد.آنچه او می خواهد تغییر و بهبود دهد همه ی ابعاد زندگی را در بر می گیرد چه امر مسکن، چه بیکاری و اشتغال زایی؛ چه تورم و گرانی و امر کشاورزی، در کل من آینده ی روشن تری را با ریاست جمهوری دکتر قالیباف ارزیابی می کنم.


حضور شهروندان خوانساری برای شکل گیری یک حماسه ی سیاسی را چگونه ارزیابی می کنید؟


الحمدلله  مردم شریف و ولایتمدار خوانسار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همیشه در همه ی صحنه ها،چه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ، چه در انتخابات شورای اسلامی شهر و چه انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پر شور داشته اند و امیدوارم این بار نیز برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور بر سر صندوق های رای حماسه ی سیاسی بی نظیری را بسازند و با انتخاب نامزد اصلح، در جهت تحقق ایرانی سربلندو پیشرو بکوشند.


گروه خبری ستاد دکتر قالیباف در خوانسار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
هواداران قالیباف خوانسار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی